Ring nuFind os

Ydre styrke

OCR

OCR står for Obstacle Course Racing, og er en betegnelse for militært inspirerede forhindringsløb. OCR giver en perfekt variation af udfordring for kondition, udholdenhed og styrke. Man kan ikke bare slå hjernen fra og løbe derud af. Du er nødt til at fokusere på næste udfordring hele tiden, dispensere dine ressourcer, og klare forhindringerne smartest muligt for at spare på kræfterne. Sæsonen bestemmer inde eller ude træning

HIIT

HIIT står for Høj Intensitet Interval Træning. Hiit træning handler om at presse sig selv til sit max, inden for korte tidsintervaller. Øvelserne er en blanding mellem crossfit, calisthenics og anaerobic. Med andre ord, træning hvor du primært bruger din egen kropsvægt i forskellige øvelser der får pulsen op. Det er både cardio, balance og styrketræning blandet sammen

Ving Tsun

VT gør det muligt for almindelige mennesker uden særlige forudsætninger at forsvare sig effektivt, da systemet ikke er baseret på kondition, muskelstyrke eller akrobatik. Systemet kan derfor også trænes til en meget høj alder.

Kettlebell

En enkel og fysisk krævende træningsform, med stor effekt til alle kroppens muskler. Der trænes gennemgående med de særlige kettlebell vægte, i dynamiske bevægelser, som involverer flere muskelgrupper ad gangen. Din kondition og balance udfordres. Giver en god kropsforståelse og funktionel træning. Vil du styrke din krop og deltage i træning der kan mærkes, er kettlebell noget for dig.

Toningsfit

Her er forbrænding og toning af din muskulatur sat i centrum. Farvel til mormorarme, folden under bh-stroppen og velkommen til stram mave og mere selvtillid. Vi træner uden fast koreografi og alle kan være med. ToningsFit udfordrer kroppens muskler og din puls. Teknikken vil blive grundigt forklaret i alle øvelser.

Mave, balle, lår

Opstramning og omsorg til dine muskler, med fokus på de klassiske kvindelige områder.

Boldfit

Her trænes corestyrke, balance og koordination. Vi træner med bolde i forskellige størrelser. Husk at bolden er rund. Du vil derfor forbedre din balance og muskelkontrol. Holdet er for dig, der gerne vil træne din balance og muskulatur.

Mini WOD og WOD HIIT

CrossToning er træning med høj energi og effekt. Dine muskler og lunger får lov at lave noget.
CrossToning er til dig der kan lide at svede, have høj forbrænding og gerne vil have funktionelle stærke muskler. Vi sigter på 50/50 mænd og kvinder.

Indre styrke

Yoga

Yoga betyder forening. Forening af krop, sind og åndedræt. Yoga hjælper med styrke, indre ro og velvære. Du arbejder med hele kroppen gennem forskellige dynamiske og statiske stillinger. Træning af muskulatur og samarbejde omkring rygsøjlen.

Pilates

Pilates er en rolig og effektiv motionsform som giver slanke lange muskler, balance og muskelstyrke. Det giver stor mental afslapning og virker stress bekæmpende. Pilates er både for den trænede og utrænede udøver og hjælper ofte på eks. rygsmerter.

Mobility

Bevægelighedstræning som supplement til din øvrige træning. Vil du gerne være smidigere og øge din styrke og formåen er Mobility for dig. Din kropsbevisthed øges og skader forebygges. I undervisningen er der fokus på øget bevægelighed, ledkontrol, lette styrke øvelser, balance, udstrækning og åndedrætsteknik.

Kondition og forbrændning

Løb

Løbeholdet henvender sig til alle uanset niveau. Der er ikke noget krav til hvor langt du kan løbe eller hvor hurtigt. Vi arbejder ud fra princippet om sikkert og skadefrit løb. Vi starter ud med en let opvarmning derefter begynder vi vores løbetur. Til sidst arbejder vi med teknikker til udstræk hvorpå vi vil forebygge de problemområder der tit kan opstå i forbindelse med løb. Denne holdtype er sæsonbestemt.

Biking

Biking indeholder træning til dig, som ønsker en bedre kondition, forbrænding og teknik. Du kan lære at styrke din intensitet, og du vil blive ført igennem en inspirerende cykeltime med fokus på at forbedre din evne til at køre længere og mere effektivt. Intervallerne kan være lange og moderate eller korte og intensive. Du træner din udholdenhed og evnen til at opretholde en jævn intensitet i længere tid. Holdene varierer i længde fra én time til halvanden time.

DanceFit

DanceFit er en sand motionsfest. Er du til moderat til høj puls, sjovt samvær og fede rytmer er DanceFit noget for dig,

Biking Virtuel

Vi tilbyder virtuel biking i vor fulde åbningstid. Du er ikke afhængig af holdtider. Sessionerne er spændende med virtuel instruktør og udfordrende og smukke cykelruter i hele verden.

Soul Bike

Motionsfest med glad musik, teamspirit, humor og mulighed for fællessang. Der er fokus på den glade oplevelse.

Øvrige hold

Heltetræning for børn

Et træningstilbud til børn i alderen 3 år til 0. klasse og i alderen 7 til 12 år. Heltetræningen for denne målgruppe hedder Den Ydre Helt. “Ydre” fordi børn skal forholde sig til en ydre verden, som de skal lære at navigere og begå sig i.

Alle børn har et potentiale – Helteskolen er et sted hvor der er plads til det enkeltes barns unikke potentiale og hvor udvikling er i højsæde. Heltetræningen hjælper børnene til opdage hvor fantastiske de er og tror på at de er en rigtig helt eller heltinde. Undervises af diplomuddannet Helteinstruktør.

Priser

  • 1 måned via PBS
    189,-
  • 1 måned kontant
    219,-
  • 3 måned kontant
    549,-
  • 6 måned kontant
    949,-
  • 1-Dagsbillet
    108,-
  • Oprettelse inkl. heltesportstaske
    149,-
  • Gebyr ved PBS betaling
    6,-

Slankehold

Hvis du ønsker at ændre dine kostvaner, forbedre din kondition, blive smallere i taljen og fedtreducere i en hyggelig og sjov stemning, så er Slankeholdet noget for dig.

Vi har stor succes- og erfaring med vores hold. Der køres 2 hold om året, et’ med start 1. februar og et’ med start 1. september. Vi har ”kun” to hold om året, da vi ligger store ressourcer og engagement i holdene.

Slankeholdet startede i 2004, og vi ser frem til at yde professionel støtte og vejledning til deltagerne.

KAMPAGNE! Tag en ven med gratis i to uger - Bliv medlem idagLæs mere
+